Презентация, доклад на тему Ҳосилани ҳисоблаш, алгебра, 10 класс

Содержание

а) Таълимий мақсади: ўтилган дарсларда олган билимларни чуқурлаштириш эсда қолган билимларни мустахкамлаш ва унитишга йўл қўймаслик . Чизиқли , даражали , тригонометрик ва мураккаб фуникцияларининг ҳосиласини топиш формулаларини хатосиз бир неча такрорлаш натижасида

Слайд 1Алгебра ва анализ асослари .
10 – синф
Ҳосилани ҳисоблаш .
Математика фани

ҳақиқий фан , фақат математика фани ҳақиқатни оча олади .
(Платон)
Алгебра ва анализ асослари .10 – синф Ҳосилани ҳисоблаш .Математика фани ҳақиқий фан , фақат

Слайд 2
а) Таълимий мақсади: ўтилган дарсларда олган билимларни чуқурлаштириш

эсда қолган билимларни мустахкамлаш ва унитишга йўл қўймаслик . Чизиқли , даражали , тригонометрик ва мураккаб фуникцияларининг ҳосиласини топиш формулаларини хатосиз бир неча такрорлаш натижасида автоматик турда бажаришга етишиш.

б) Ривожлантирувчи мақсади: сўз бойлигини ошириш ва турлантириш, фикрлаш қобилиятини ўстириш , ўз-ўзини бошқаришга ўргатиш .

в) Тарбиявий мақсад: одамгарчилик хиссиётлари, руҳоний бойликни , эстетика, меҳнатсеварлик хусусиятларини сингдириш . Фанга бўлган кўз қараш , билимга бўлган қизиқишни ўстириш . Бир-бирига бўлган муносабатларни ҳурматлаш .
3. Дарс жиҳози : Тарқатма материаллар ( тест саволлари ), доскага баҳолаш учун ёзилган таблица , эстафета шарти учун берилган мисоллар, керакли кўргазмалар , капитан командалари учун берилган саволлар.
4 Дарс типи: Беллашув дарси .
5. Дарс услуби: Аралаш дарс

Дарснинг мақсади :

а) Таълимий мақсади:  ўтилган дарсларда олган билимларни чуқурлаштириш  эсда қолган билимларни мустахкамлаш ва унитишга

Слайд 3 Биз ўтган дарсимизда чизиқли, даражали, тригонометрик ва мураккаб функциянинг

ҳосилларини топишни ўргандик . Ундан ташқари ҳосиланинг физик ва геометрик маъноси , функциянинг графигига ўтказилган уринма тенгламаларни тузишни билиб олдик . Шу билимларимизни синаш натижасида 2 синф ўқувчилари беллашади.

1- тур Тест саволлари (8 мин)

2- тур Эстафета (15 мин)

3- тур Полиглот (7 мин)

4-тур Капитан командалари беллашуви (10 мин)

Конкурс натижалари (4 мин).

Уйга вазифаларни топшириш (1 мин).

Дарс бориши :

Биз ўтган дарсимизда чизиқли, даражали, тригонометрик  ва мураккаб функциянинг ҳосилларини топишни ўргандик . Ундан ташқари

Слайд 4 1-тур
(8 мин)
Тест саволлари

1-тур (8 мин)   Тест саволлари

Слайд 5 Тест саволлари
y =7x5
А) 35 x4 В) 35 x6

С) 12 x4
2. y =0,5x4+ x
А) 4,5 x3 +1 В) 2 x3 +1 С) 0,2 x3 +1
3. y =x4/4
А) x3/3 В) 16 x4 С) x3
4. y = sin x +1
А) cos x В) – cos x С) cos x + 1
5. y =x6 + 3√х
А) 6x5 +3/√х В) 6 x5 +3/2√х С) 6x5 + 6√х
6. y =1/x2
А) 1/2x В)-2/ x С) -2/x3
7. y = 5sin 3x
А) 15sin 2x cos x В) 15sin 2x С)5sin 3x cos x
8. y = x3∙ sinx
А)3 x2cos x В) 3x2sinx+x3 ∙ cosx
С) 3 x2 ∙ sinx+cos x


1- вариант

y =3x9
А)27 x9 В) 27x8С) 12x8
2. y =3x5-2x
А) 15x4-2 В) 15 x4 -2x С) 8 x4-2
3. y =x9/9
А) x8 /9 В) 81 x8 С) x8
4. y = 2+cosx
А) 2x +sinx В) –sin x С) 2 –sin x
5. y =x4 + 2√х
А) 4x3 +1/√х В)4 x3+4/√х С) 4x3+ 4√х
6. y =1/x3
А)1/x6 В) 1/3x2 С) -3/ x4
7. y = 2cos 4x
А) 2cos 3x sin x В) -8cos 3x∙ sin x С) 8cos3x
8. y = x4 cos x
А)4 x3cos x-x4 sinx В)4x3 ∙ sinx С)4x3sinx+x4 ∙ cos x

2- вариант

Тест жавоблари
1-в А В С А В С А В

Тест жавоблари
2-в В А С В А С В А

Тест саволлариy =7x5А) 35 x4 В) 35 x6 С) 12 x4 2. y =0,5x4+

Слайд 62- тур
(15 мин)

Эстафета

2- тур (15 мин)   Эстафета

Слайд 7Ҳосилани топинг
1. y =(2x -1)2

2. y =√3x +2

3. y

=(7x2 -3x7 )17 -(6- 3x3 )13

4. y =(4 + 1/x2)3

5. y = cos (3 x2 – 4x+2)

6. y = cos x+1 f′(π/6)= ?

7. y = 2tg2 x

8. x(t)= 2t3 +3t t=2с, v (t)=? , a(t)=?
9. y = 2 x 2 +2; A(0;2), tgα=?, α=?

10. f(x)=4x2 ; x0 =-1; y=?.

1. y =(3x -2)3

2. y =√7- 8x

3. y =(4-5x)16 -(5-4x)20
4. y =(5-4/x)2
5. y = sin(2x2– 3x+1)

6. f(x)=2/3sinx; x=(π/3), f′=(π/3)

7. y = 2ctg2 x

8. x(t)=15t2+6t; t=1с, v (t)=? , a(t)=?

9. y =3x 2 -1; A(2;11) ,tgα=?, α=?

10. f(x)=3x2+1; x0 =1; y=?.

1-гуруҳ

2-гуруҳ

Ҳосилани топинг 1. y =(2x -1)2 2. y =√3x +23. y =(7x2 -3x7 )17 -(6- 3x3 )13

Слайд 83-тур
«Полиглот»
Сўзнинг маъносини аниқланг.
Бу билан сиз инсоният тушунмовчилиги ва
адашувининг ярмига барҳам

берасиз.
Р.Декарт
3-тур«Полиглот»Сўзнинг маъносини аниқланг. Бу билан сиз инсоният тушунмовчилиги ваадашувининг ярмига барҳам берасиз.

Слайд 9«Полиглот»

Куб –куб-cube
Медиана – Медиана – median
Биссектрисса- Биссектрисса-bisector
Диагонал-диагонал - diagonal
Баландлик –биіктік- high


Тенг томонли –тең қабырғалы-eguilateral

Ҳосила –туынды-derivative

Квадрат –шаршы- sguare

«Полиглот»Куб –куб-cubeМедиана – Медиана – medianБиссектрисса- Биссектрисса-bisectorДиагонал-диагонал - diagonalБаландлик –биіктік- high Тенг томонли –тең қабырғалы-eguilateralҲосила –туынды-derivativeКвадрат –шаршы-

Слайд 104-тур
“Сирли майдон»
Билимли одам билмайдиган нарсасини
қаердан ахтаришини билувчи кишидир.

Георг Зиммель
4-тур“Сирли майдон»Билимли одам билмайдиган нарсасини қаердан ахтаришини билувчи кишидир.

Слайд 1120
30
40
30
20
30
20
40
40
20
30
40
Физ-мат-инф
Қазақ тілі, әдебиеті
Орыс тілі, әдебиеті
Геграфия, тарих
20
30
40
20
30
20
40
30
20
30
40
20
30
20
40
40
20
Математик олимлар

ҳосила

Қизиқарли математика
Сирли 2012


30

20

30

40

20

30

20

40

30

40

20

30

40

40

203040302030204040203040Физ-мат-инф Қазақ тілі, әдебиетіОрыс тілі, әдебиетіГеграфия, тарих2030402030204030203040203020404020Математик олимлар ҳосилаҚизиқарли математикаСирли 2012 30203040203020403040 20304040

Слайд 12Координаталар методини кашф этган олим

Координаталар методини кашф этган олим

Слайд 13“Ал-жабир вал –муқобала амалларидан қисқача китоб” номли асарни ёзган математик олим

“Ал-жабир вал –муқобала амалларидан қисқача китоб” номли асарни ёзган математик олим

Слайд 14
У дифференциал ва интеграл ҳисобни яратувчиларидан биридир. У математик анализнинг замонавий

символикасини яратди.
dx , d2x, d3x,∫, =, ∫ydx символларини киритган олим


У дифференциал ва интеграл ҳисобни яратувчиларидан биридир. У математик анализнинг замонавий символикасини яратди. dx , d2x, d3x,∫,

Слайд 15 = u′± ?′

= u′∙?′+u′∙?′

= u′∙?′+u′∙?′
?2




(u± ?)′

(u∙?)′

(u)′
?

= u′± ?′

Слайд 16

?′ =(?(?(?)))′
(sin k?)′
(tgk?)′
=?′ (?(?))∙?′(?)
= kcosk?

= k/cos2k?

?′ =(?(?(?)))′ (sin k?)′(tgk?)′  =?′ (?(?))∙?′(?)= kcosk?= k/cos2k?

Слайд 17= ?′/2√?
(ctg(??))′


(√?)′
(√?)′
= -k/ sin2??
= 1/2√?

= ?′/2√?(ctg(??))′   (√?)′(√?)′ = -k/ sin2?? = 1/2√?

Слайд 18Берилган расмда қанча учбурчак ва
тўрт бурчак бор?

Берилган расмда қанча учбурчак ва тўрт бурчак бор?

Слайд 19
Қирраси 3 см тенг бўлган куб тасвирланган, шу куб ичига қирраси

1см тенг бўлган нечта куб жойлаштириш мумкин?
Қирраси 3 см тенг бўлган куб тасвирланган, шу куб ичига қирраси 1см тенг бўлган нечта куб жойлаштириш

Слайд 20Расмда берилган квадратнинг қанча қисми бўялган? Бўялган қисмнинг юзини топинг.
 

Расмда берилган квадратнинг қанча қисми бўялган? Бўялган қисмнинг юзини топинг. 

Слайд 212012 ∙2,012
201,2∙20,12

Ҳисобланг
(201 )2

2012 ∙2,012201,2∙20,12Ҳисобланг(201 )2

Слайд 22((2 0)1)2
Электрон соат миллари 20:12 ни кўрсатади, шу сонни тескари кўрсатганда

қанча минут ўтади ?
((2 0)1)2Электрон соат миллари 20:12 ни кўрсатади, шу сонни тескари кўрсатганда қанча минут ўтади ?

Слайд 23(((20122) 0)1)2
20122012 ҳисобининг охирги рақами қайси сон билан тугайди?

(((20122) 0)1)220122012 ҳисобининг охирги рақами қайси сон билан тугайди?

Слайд 24127-130 бетдаги тест топшириқларни ечиш.
Уйга вазифа.

127-130 бетдаги тест топшириқларни ечиш.Уйга вазифа.

Слайд 25Эътиборингиз учун рахмат!

Эътиборингиз учун рахмат!

Что такое shareslide.ru?

Это сайт презентаций, где можно хранить и обмениваться своими презентациями, докладами, проектами, шаблонами в формате PowerPoint с другими пользователями. Мы помогаем школьникам, студентам, учителям, преподавателям хранить и обмениваться учебными материалами.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть