Презентация, доклад на тему Мехрибонлик - асл фазилат

Содержание

Таълимий:а)Уқувчиларда мехрибон , оқкунгил, рахмдил хақида тушунча пайдо булади.б)Уқувчилар мехрибон, оқкунгил, рахмдил булишнинг инсон хаетидаги маъносини тушунади.в)Мехрибонлик, рахмдиллик,оқкунгиллик хислатларини узларида мужассам этиб , хаетда қуллай олишни урганади.Ривожлантирувчи: Уқувчиларнинг узаро бир-бирига булган хурмат муносабатларини ривожлантириш.Тарбиявий:

Слайд 1

Мавзу: Мехрибонлик- асл фазилат.

Мавзу: Мехрибонлик- асл фазилат.

Слайд 2
Таълимий:а)Уқувчиларда мехрибон , оқкунгил, рахмдил хақида тушунча пайдо булади.
б)Уқувчилар мехрибон, оқкунгил,

рахмдил булишнинг инсон хаетидаги маъносини тушунади.
в)Мехрибонлик, рахмдиллик,оқкунгиллик хислатларини узларида мужассам этиб , хаетда қуллай олишни урганади.
Ривожлантирувчи: Уқувчиларнинг узаро бир-бирига булган хурмат муносабатларини ривожлантириш.
Тарбиявий: Уқувчиларни мехрибонлик рухида тарибялаш.


Дарснинг мақсади

Таълимий:а)Уқувчиларда мехрибон , оқкунгил, рахмдил хақида тушунча пайдо булади.б)Уқувчилар мехрибон, оқкунгил, рахмдил булишнинг инсон хаетидаги маъносини тушунади.в)Мехрибонлик,

Слайд 3
Жилмайиб қуеш бугун,
Қаради менга хам.
Жилмайиб қуеш бугун,
Қаради сенга хам.
Чарақлаб нурин тукди.
Дарсга

психологик тайергарлик:
Жилмайиб қуеш бугун,Қаради менга хам.Жилмайиб қуеш бугун,Қаради сенга хам.Чарақлаб нурин тукди.Дарсга психологик тайергарлик:

Слайд 4Гурух номлари:


МЕХРИБОНЛАР

ОҚКУНГИЛЛАР

РАХМДИЛЛАР

Гурух номлари:МЕХРИБОНЛАРОҚКУНГИЛЛАРРАХМДИЛЛАР

Слайд 5

Менинг фахрланадиган одамим-онам , чунки.........
Менинг фахрланадиган одамим-дадам , чунки.........
Менинг фахрланадиган

одамим-устозим , чунки.........
Менинг фахрланадиган одамим-дустим , чунки.........

Уй вазифасини сураш:Фикрни уз уйларингиз билан тугатиб , мухим сузларни навбат билан жойлаштиринг

Менинг фахрланадиган одамим-онам , чунки.........Менинг фахрланадиган одамим-дадам , чунки.........Менинг фахрланадиган одамим-устозим , чунки.........Менинг фахрланадиган одамим-дустим ,

Слайд 6Утилган мавзу юзасидан саволлар бериш:

Фахрланиш сузини қандай тушунасиз?

Сиз қандай ишингиз

билан фахрланасиз?

Мақтанчоқ инсон қандай булади?
Утилган мавзу юзасидан саволлар бериш: Фахрланиш сузини қандай тушунасиз?Сиз қандай ишингиз билан фахрланасиз?Мақтанчоқ инсон қандай булади?

Слайд 7“Жамиятдаги мехрибонлик”.
Видеолавха.


“Жамиятдаги мехрибонлик”.Видеолавха.

Слайд 8

Мавзу: Мехрибонлик- асл фазилат.

Мавзу: Мехрибонлик- асл фазилат.

Слайд 9Янги мавзу асосида сухбатлашиш.
Мехрибонлик деганимиз нима?
Мехрибонликни қандай курсатиш мумкун?
Узингиз кимга мехрибонлик

курсатгансиз?
Янги мавзу асосида сухбатлашиш.Мехрибонлик деганимиз нима?Мехрибонликни қандай курсатиш мумкун?Узингиз кимга мехрибонлик курсатгансиз?

Слайд 10Уқув ахбороти:
Одамлар бир-бирига илиқ туйғуларини билдириб,
фақат яхшилик, эзгалик қилиш

орқали мехрибонлик
курсата олади.Барча нарсанинг дунега келиши эса ,
чексиз мехр-мухаббатдан пайдо булади.
Табиатнинг бутун мавжудотга бирдек
мехрибонлиги хам шунда.

Уқув ахбороти: Одамлар бир-бирига илиқ туйғуларини билдириб, фақат яхшилик, эзгалик қилиш орқали мехрибонлик курсата олади.Барча нарсанинг дунега

Слайд 11Дам олиш дақиқаси:
Уқувчиларни мехрибонликка тарбиялаш учун “Мехрибон юрак” номли уйин ташкил

этиш.

“Боланинг мехрли юраги,
Одамга бахт ва шодлик тилайди”.

Дам олиш дақиқаси:Уқувчиларни мехрибонликка тарбиялаш учун “Мехрибон юрак” номли уйин ташкил этиш.“Боланинг мехрли юраги,Одамга бахт ва шодлик

Слайд 12Нақл сузлар билан иш:
“Мехрибонлар” гурухига “Мехрибонликни онадан урган”.
“Оқкунгиллар” гурухига “Узинга хам,

узгага хам яхшлик тила”.
“Рахмдиллар”гурухига “Мехрибонлик, мухаббат,олижаноблик, ростгуйлик, оқ юракдан чиқади.”
Нақл сузлар билан иш:“Мехрибонлар” гурухига “Мехрибонликни онадан урган”.“Оқкунгиллар” гурухига “Узинга хам, узгага хам яхшлик тила”.“Рахмдиллар”гурухига “Мехрибонлик, мухаббат,олижаноблик,

Слайд 13Дафтар билан иш:
“Мехрибонликни қуйидагича тасаввур этамиз”, мавзусида колладж ясаш.

Дафтар билан иш:“Мехрибонликни қуйидагича тасаввур этамиз”, мавзусида колладж ясаш.

Слайд 14Уйга вазифа:


“Мен мехрибон боламан” мавзусида узингиз қилган эзгу ишларингиз хақида

кичик хикоя езинг.


Уйга вазифа: “Мен мехрибон боламан” мавзусида узингиз қилган эзгу ишларингиз хақида кичик хикоя езинг.

Слайд 15 Болалар табиатимиздаги барча жонли ва жонсиз нарсалари атрофдагиларга уз

мехр -мухаббатини сочиб туради. Мас:Қуеш атрофдагиларга иссиқлик ва еруғлик бағишласа, дарахтлар мева ва тоза хаво бағишлайди, шундай биз хам атрофдагиларга мехрибон оқкунгил , рахмдил булишимиз керак : Шундагина жамиятимиз ривожланиб, ватанимиз гуллаб яшнайди.
Қани уқувчилар айлана булиб навбатма-навбат кимнинг еки ниманинг мехрибон эканлигини айтиб етказайликчи:

Дарсга якун ясаш:

Болалар табиатимиздаги барча жонли ва жонсиз нарсалари атрофдагиларга уз мехр -мухаббатини сочиб туради. Мас:Қуеш атрофдагиларга

Слайд 16Светофор усули орқали дарсга рефлексия ясаш:

Дарс менга жуда екди.

Еқмади. Зерикарли булди.
Светофор усули орқали дарсга рефлексия ясаш: Дарс менга жуда екди.     Еқмади.

Слайд 17Узлаштириш

Узлаштириш

Слайд 18А.Қасеновнинг «Ақ мамам » ашуласини биргаликда айтиш.
Тинчлик дақиқаси:

А.Қасеновнинг «Ақ мамам » ашуласини биргаликда айтиш.Тинчлик дақиқаси:

Слайд 19

Дарсга иштирок этганларингиз учун барчангизга рахмат.

Дарсга иштирок этганларингиз учун барчангизга рахмат.

Что такое shareslide.ru?

Это сайт презентаций, где можно хранить и обмениваться своими презентациями, докладами, проектами, шаблонами в формате PowerPoint с другими пользователями. Мы помогаем школьникам, студентам, учителям, преподавателям хранить и обмениваться учебными материалами.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть