Презентация, доклад на тему Урок по мордовскому языку на темуСуществительной 5 класс

Содержание

Шумбратадо, вечкевикс ялгат!

Слайд 1у
р
о
к
э
р
з
я
н
ь
к
е
л
е
н
ь
Эрзянь келень коряс урокось 5-це классо
эрзянь келень тонавтыцясь
Наталья Сергеевна Дупленкова

урокэрзянькеленьЭрзянь келень коряс урокось 5-це классо эрзянь келень тонавтыцясь Наталья Сергеевна Дупленкова

Слайд 2Шумбратадо, вечкевикс ялгат!

Шумбратадо, вечкевикс ялгат!

Слайд 3Ушодтано минь урок, Ды минек весе анок. Ручкась ды тетрадесь тесэ. Кортатано эрзянь кельсэ!

Ушодтано минь урок, Ды минек весе анок. Ручкась ды тетрадесь тесэ. Кортатано эрзянь кельсэ!

Слайд 4

Келень ливчакавтома (речевая разминка)
Течи кие классо дежурноесь?
Кодамо классо тон тонавтнят?
Зяро весемезэ тонавтницят классо?
Кие арась классо?
Кодамо иень шкась моли?
Кодамо ковось моли?
Кодамо течи чись?
Кодамо числась?



Келень ливчакавтома

Слайд 5сньачмнопркгуеа

сньачмнопркгуеа

Слайд 6Содык валонть!

Содык валонть!

Слайд 7Содык валонть!

Содык валонть!

Слайд 8 Тема урока:
ИМЯ

СУЩЕСТВИТЕЛЬНОЕ
Темась : СУЩЕСТВИТЕЛЬНОЕСЬ

Тема урока:    ИМЯ  СУЩЕСТВИТЕЛЬНОЕТемась : СУЩЕСТВИТЕЛЬНОЕСЬ

Слайд 9 Цели и задачи урока:


Цели и задачи урока:

Слайд 11Кие? Мезе?

Кие?   Мезе?

Слайд 12Имя существительное
Имя существительное – это часть речи, которая обозначает предмет и

отвечает на вопросы кие? «кто?» и мезе? «что?»
Имя существительноеИмя существительное – это часть речи, которая обозначает предмет и отвечает на вопросы кие? «кто?» и

Слайд 13кудо
сазор
ков
покштя
чеерь
ялга
мекш
якшаматя
Кие? Мезе?

кудосазорковпокштячеерьялга мекшякшаматя Кие?  Мезе?

Слайд 14салмукс
кенкш
тештине
урьва
ялга
тонавтыця
вакан
скал
ломань
Кие?
Мезе?

салмукскенкштештинеурьваялгатонавтыцяваканскалломаньКие?Мезе?

Слайд 15салмукс
кенкш
тештине
урьва
ялга
тонавтыця
вакан
скал
Мезе?
Кие?
ломань

салмукскенкштештинеурьваялгатонавтыцяваканскалМезе?Кие?ломань

Слайд 16салмукс
кенкш
тештине
урьва
ялга
тонавтыця
вакан
скал
Мезе?
Кие?
ломань

салмукскенкштештинеурьваялгатонавтыцяваканскалМезе?Кие?ломань

Слайд 17салмукс
кенкш
тештине
урьва
ялга
тонавтыця
вакан
скал
Мезе?
Кие?
ломань

салмукскенкштештинеурьваялгатонавтыцяваканскалМезе?Кие?ломань

Слайд 18кенкш
тештине
урьва
ялга
тонавтыця
вакан
скал
Мезе?
Кие?
ломань
салмукс

кенкштештинеурьваялгатонавтыцяваканскалМезе?Кие?ломаньсалмукс

Слайд 19кенкш
тештине
урьва
ялга
тонавтыця
туво
скал
Мезе?
Кие?
ломань
салмукс

кенкштештинеурьваялгатонавтыцятувоскалМезе?Кие?ломаньсалмукс

Слайд 20кенкш
тештине
урьва
ялга
тонавтыця
вакан
скал
Мезе?
Кие?
ломань
салмукс

кенкштештинеурьваялгатонавтыцяваканскалМезе?Кие?ломаньсалмукс

Слайд 21кенкш
тештине
урьва
ялга
тонавтыця
вакан
скал
Мезе?
Кие?
ломань
салмукс

кенкштештинеурьваялгатонавтыцяваканскалМезе?Кие?ломаньсалмукс

Слайд 22кенкш
тештине
урьва
ялга
тонавтыця
вакан
скал
Мезе?
Кие?
ломань
салмукс

кенкштештинеурьваялгатонавтыцяваканскалМезе?Кие?ломаньсалмукс

Слайд 23кенкш
тештине
урьва
ялга
тонавтыця
вакан
скал
Мезе?
Кие?
ломань
салмукс

кенкштештинеурьваялгатонавтыцяваканскалМезе?Кие?ломаньсалмукс

Слайд 24Оймсетяно

Оймсетяно

Слайд 25Тантей ловсо максы(…?) скалось.
Картинат сёрмады

(…?) артыцясь.
Кудонть вансты (…?) кискась.
Ормат леци (…?) врачось.
Вети урок (…?) тонавтыцясь.
Цёрынесь рисови (…?) вирь.
Тантей ловсо максы(…?) скалось.      Картинат сёрмады (…?) артыцясь.   Кудонть вансты

Слайд 26
Итоги урока. Выводы.

Оцени свою работу цветами светофора.
- я не доволен своей работой, допускал ошибки.

- я не совсем доволен, были трудности, но я старался.

- я доволен своей работой, активно трудился и у
меня многое получилось.

Итоги урока. Выводы.

Слайд 27








Знать правило имени существительного.


Знать правило имени существительного.

Слайд 28Неемазонок
урокось прядовсь!

Неемазонокурокось прядовсь!

Что такое shareslide.ru?

Это сайт презентаций, где можно хранить и обмениваться своими презентациями, докладами, проектами, шаблонами в формате PowerPoint с другими пользователями. Мы помогаем школьникам, студентам, учителям, преподавателям хранить и обмениваться учебными материалами.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть