Презентация, доклад на тему Диагностика и оценка учебных достижений учащихся

Содержание

Негас бæстæ – сырх уардиты баст Ир – йæ иу сыф, нæ фæндаг нын раст. Негас бæстæ – мыггагмæйы тулдз Ир йæ

Слайд 1Ма куыст
Къадзаты Хазбийы чызг Мӕдинӕ – Мызуры скъолайы ирон ӕвзаг ӕмӕ

литерӕтурӕйы ахуыргӕнӕг
Ма куыстКъадзаты Хазбийы чызг Мӕдинӕ – Мызуры скъолайы ирон ӕвзаг ӕмӕ литерӕтурӕйы ахуыргӕнӕг

Слайд 2 Негас бæстæ – сырх уардиты баст

Ир – йæ иу сыф, нæ фæндаг нын раст.
Негас бæстæ – мыггагмæйы тулдз
Ир йæ уæлæ – парахатæй къабуз.
Негас бæстæ – Хъазыбеджы хохау.
Ир йæ гæнах, йæ къæдзæхтæй иу.


Негас бæстæ – сырх уардиты баст    Ир – йæ иу сыф,

Слайд 7Я не видела никого сильнее своей Матери. Я черпаю силы, вспоминая

ее, и порой мне так стыдно, что я считаю проблемой то, что даже не является сотой частью тех проблем, которые преодолевала она.
Она подняла нас, троих детей, на ноги. Чтобы не случилось, она никогда не отпускала руки, какие бы "тяжести" она не несла на своих плечах, ее плечи ни разу не согнулись под этим грузом; какие бы "сюрпризы" не предоставляла жизнь, она шла наперекор всему и всем, и добивалась своего.

Я не видела никого сильнее своей Матери. Я черпаю силы, вспоминая ее, и порой мне так стыдно,

Слайд 8ӕмӕ литерӕтурӕйы ахуыргӕнӕг

ӕмӕ литерӕтурӕйы ахуыргӕнӕг

Слайд 9Структурон логикон схемӕтӕ аразгӕйӕ
скъоладзаутӕ пассивон хъусӕг не сты,
фӕлӕ сты

активон.
Уый та системон- архайдон технологийӕн
у йӕ сӕйрагдӕр хӕс.
Рӕзынц скъоладзауты ахуырадон архӕйдтытӕ:
удгоймагон,
регулятивон,
зонындзинӕдтӕм тырныны,
коммуникативон.
Структурон логикон схемӕтӕ аразгӕйӕ скъоладзаутӕ пассивон хъусӕг не сты, фӕлӕ сты активон. Уый та системон- архайдон технологийӕн

Слайд 10Архайды рœстœг кœд цыдис?
œз
?
Бœгъœгуыссœйœ
Болайœ
Налхъуытœ
Мœ фыды мад
Фыды фыд
Йœ мады

мад
Архайды рœстœг кœд цыдис?œз?БœгъœгуыссœйœБолайœНалхъуытœ Мœ фыды мад Фыды фыд Йœ мады мад

Слайд 113. Сидзœрты мад Хъуыдинœ.

Мад Фыд

Хъуыдинæ

ахуыр кодта хæдзары
куыстытыл

йæ иунæг чызджы кодта йемæ кусынмæ , балцы



сылгоймæгты хсæн чызджыты сæрæндæр, чызджыты хуыздæрыл кæй нымадтой, ахæмæй

нæлгоймæгты хсæн нæлгоймаджы дзуапп, нæлгоймаджы ныфс кæмæ уыди, ахæмæй

схъомыл ис

3. Сидзœрты мад Хъуыдинœ.            Мад

Слайд 23Удварны фӕрстатӕ Хетӕгкаты Къостайы поэмӕ «Уӕлмӕрдты» ӕмӕ Данте Алигьери «Зындон»-ы.

Удварны фӕрстатӕ Хетӕгкаты Къостайы поэмӕ «Уӕлмӕрдты» ӕмӕ Данте Алигьери «Зындон»-ы.

Слайд 25Царды уœз.
Хъуды ком!..Иу мœгуыр хœ..он хъœу. Иу мœгуыр чысыл хœдзар. Бинонтœ:

мад, фыд, ды..œ œнахъом сывœ..оны – чызг œмœ лœппу. Цœмœй цардысты?
Царды уœз.Хъуды ком!..Иу мœгуыр хœ..он хъœу. Иу мœгуыр чысыл хœдзар. Бинонтœ: мад, фыд, ды..œ œнахъом сывœ..оны –

Слайд 30Номдарты растфыссынад
бирœон нымацы.
§.1
Правописание имен существительных во множественном числе.

Номдарты растфыссынад бирœон нымацы.§.1Правописание имен существительных во множественном числе.

Слайд 31Кæмттæ, нæмттæ, хæхтæ, сывæллæттæ, бонтæ, родтæ, хæдæттæ, мбæлттæ, къæйттæ, мæйтæ, обæуттæ,

цæрмттæ.
Дзуаппытæ (ответы): 2, 2, 1, 2, 1, 1, 2, 1, 2, 1, 2, 2.


Цифровой диктант

Кæмттæ, нæмттæ, хæхтæ, сывæллæттæ, бонтæ, родтæ, хæдæттæ, мбæлттæ, къæйттæ, мæйтæ, обæуттæ, цæрмттæ. Дзуаппытæ (ответы): 2, 2, 1,

Слайд 32Уœллаг Мызур.
Уœлœуœз кœм(дœр) œврœ(х,гъ)ты (дœл)базыр œрцауындзœг чысыл хœ(хх,х)он

хъœу Мызур.
Хœдзардзин зœрваты(чч,ч)ы ахстонау цъœх айнœ(г,дж)ы бын батыгуыр. Дœлиау комы арфœй хъуысы (Æ,œ)рыдоны знœт уынœргъын œмœ хъуырдухœн. Уый ном(ц,дз)ыд (т,Т)еркмœ згъоры дзаг(армœй ) хœ(сс,с)ы ( йын) бœркад(ч,дж)ын хуынтœ. Хъœуы сœрмœ бœрзондœй фœлгœсынц рох фыдœлты къœдзœх(дур) зœ(п,пп)œдзтœ тар(œрфыг) мœс(к,г)уытœ.
Æмœ фы(ц,цц)аг ха(т,тт) ардœм цы бœл(ц,цц)он œрбафты уый йœ цымыдис (цœст)œнгас саразы уыцы œвœджиау ны(ф,в)тœм.

Уœллаг Мызур.   Уœлœуœз кœм(дœр) œврœ(х,гъ)ты (дœл)базыр œрцауындзœг чысыл хœ(хх,х)он хъœу Мызур.   Хœдзардзин зœрваты(чч,ч)ы

Слайд 34Диагностика
и оценка учебных достижений учащихся
Межрегиональный семинар
«Технологии объективной оценки учебных достижений

обучающихся»
Диагностика и оценка учебных достижений учащихсяМежрегиональный семинар«Технологии объективной оценки учебных достижений обучающихся»

Слайд 36Результаты диагностики сформированности УУД обучающихся 5 класса по осетинскому языку 1

полугодие
Результаты диагностики сформированности УУД обучающихся 5 класса по осетинскому языку 1 полугодие

Слайд 45«С разницей -45»

«С разницей -45»

Слайд 60Церковнославянские цифры:




  СЕМНАДЦАТЬ
НАД, сверх 10

Церковнославянские цифры:      СЕМНАДЦАТЬ НАД, сверх 10

Слайд 61Мœ куысты œнтыстдзинадты фœндаг:
Цымыдисдзинад

куыст

национ сœрбœрзондзинад

уарзт œвзагмœ,литературœмœ

хорз бœрœггœнœн,уымœн œмœ
«Мах уарзœм ,нœ бон цы у кœнын, уый».

Мœ куысты œнтыстдзинадты  фœндаг:Цымыдисдзинад

Слайд 62Стыр бузныг!
Арфагонд ут!

Стыр бузныг!Арфагонд ут!

Что такое shareslide.ru?

Это сайт презентаций, где можно хранить и обмениваться своими презентациями, докладами, проектами, шаблонами в формате PowerPoint с другими пользователями. Мы помогаем школьникам, студентам, учителям, преподавателям хранить и обмениваться учебными материалами.


Для правообладателей

Яндекс.Метрика

Обратная связь

Email: Нажмите что бы посмотреть