Darsning rejasi:
Tashkiliy qism: Salomlashish, o’quvchilarning dardga tayyorligini va davomatini aniqlanadi.
O’tgan mavzu bo’yicha umulshtiruvchi darsni tashkil qilish.
“Muzyorar” usulini qo’llagan holda sinf o’quvchilari 4 guruhga bo’linadi.Har bir guruh ro’yxati tuziladi.Topshiriqlar ham yozma, ham og’zaki tarzda o’tkaziladi.Har bir javob uchun ball berib boriladi.Agar birinchi guruh savolga javob bera olmasa, ikkinchi guruh javob brrib qo’shimcha ball oladi.Musobaqaning natijalari jadvalda belgilab boriladi.
1 – guruhga savol:
1- ta’rif.O’zbekiston suv havzalarida uchraydi.
2- ta’rif. Baliqlar va baqalar bilan ozqlanadi.
3- ta’rif. Baliqchilikka zarar yetkazadi.
4- ta’rif. Zaharsiz ilon. (Suvion)
1- guruh: Kaltakesaklar va Gekkonlar uchun xos bo’lgan xususiyatlarni ajratib , Moychechak gulini yasash topshiriladi;
2-guruh: Ilonlarga;
3- guruh: Timsohlarga;
4- guruh: Triton (buqalamun) larga xos xususiyatlatdan Moychechak gulini yasashadi.
Это сайт презентаций, где можно хранить и обмениваться своими презентациями, докладами, проектами, шаблонами в формате PowerPoint с другими пользователями. Мы помогаем школьникам, студентам, учителям, преподавателям хранить и обмениваться учебными материалами.
Email: Нажмите что бы посмотреть